Sneeuw.....hottub! - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van NoudJokeNicoIdie Wasbergszonpeijn. - WaarBenJij.nu Sneeuw.....hottub! - Reisverslag uit Akureyri, IJsland van NoudJokeNicoIdie Wasbergszonpeijn. - WaarBenJij.nu

Sneeuw.....hottub!

Door: Noud

Blijf op de hoogte en volg NoudJokeNicoIdie

07 Juli 2013 | IJsland, Akureyri

Vanmorgen vertrokken vanuit het guesthouse, waar we gister bij binnenkomst onze schoenen bij de ingang achter moesten laten, onder een stralend zonnetje. Dat was boffen na alle regen van gister en vannacht. En het werd een schitterende dag, de natuur was wederom adembenemend. Door de zon en de blauwe hemel leek het water nog donkerder blauw te zijn wat weer prachtig af stak tegen de bergen met besneeuwde toppen. Op mooie plekken gestopt om foto's te maken waaronder eentje in de sneeuw met smeltend ijs in een snelstromend beekje. Gelunchd zomaar ergens in het haventje van een dorp aan het fjord in het zonnetje, geweldig!
Dan in ons onderkomen voor vannacht blijkt een hottub te zijn. Heerlijk in het water van 40 graden, met een biertje en uitzicht op het fjord. We voelen ons als god in Ijsland. Net heerlijk gegeten en nu uitbuiken in de leren bank.

• 08 Juli 2013 - 00:05

Ineke:

dat klinkt heeeeeeel goed!!

• 08 Juli 2013 - 01:35

Jan Snels:

Hey mensen, het ziet er prachtig uit. Geniet er van. groetjes