Lava en lupinen - Reisverslag uit Skogar, IJsland van NoudJokeNicoIdie Wasbergszonpeijn. - WaarBenJij.nu Lava en lupinen - Reisverslag uit Skogar, IJsland van NoudJokeNicoIdie Wasbergszonpeijn. - WaarBenJij.nu

Lava en lupinen

Door: Idie

Blijf op de hoogte en volg NoudJokeNicoIdie

30 Juni 2013 | IJsland, Skogar

Weer geluk: de zon schijnt volop bij vertrek. Iedere kilometer is er weer iets nieuws te zien, afwisseling volop. En veel van al dat moois is voor ons nieuw: krater- en lavavelden, begroeid met mos. Uitgestrekte velden waar we doorheen scheuren. Dan weer weilanden vol met blauwe lupinen. Tussendoor een prachtig strand met aparte rotsformaties. Geweldig als lunchplek. En af en toe die bergen met sneeuw. Een klif met papegaaiduikers en tot slot een schitterende waterval, met een klauterpartij naar de top. Nu nog een etentje met geroosterde zalm, kippetje in de pan, rendier doen we maar niet.... Straks slapen in een oude school, omgebouwd tot een Edda-hotel. Prima dagje dus. Foto's volgen zeker, maar wanneer?

• 30 Juni 2013 - 22:04

Jelles Bergsvoort:

Ziet er hartstikke goed uit allemaal en het weer is daar beter dan hier. Het eten klinkt ook goed en zal best wel smaken.Nou je hebt nog even te goed daar dus genieten maar.

• 30 Juni 2013 - 23:07

Ineke:

wat bijzonder,al die nieuwe natuur elementen!
    groots genieten...

• 30 Juni 2013 - 23:10

Frans:

Geweldig, zoals jullie daar enthousiast over kunnen schrijven.
    Geniet van die bijzondere wereld.
    Hartelijke groetjes.

• 01 Juli 2013 - 14:34

Carin En André:

Wij zijn weer thuis en kunnen dus reageren op al dat sprookjesachtige moois wat jullie beschrijven. We zijn erg benieuwd naar de foto's. Spanje en Frankrijk zijn mooi, maar waarschijnlijk niet te vergelijken met IJsland! We gaan alvast sparen!!!
    Vanavond barbecue bij BJ. We zullen jullie missen, Idie en Nico. Waarschijnlijk géén rendierbiefstukjes. Geniet nog verder daar en tot ziens in Tilburg.
    Liefs, Carin en André